onsdag 28. mai 2008

Lille My







Lille My i dag. Kjole - loppis i Finland, strømpis - h&m, sandaler - mammas gamle, solbriller - loppis.

Endelig hjemme!
Gikk i dvale på barnerommet i går kveld, og store deler av dagen i dag har gått med til å drunte. Over ser dere barndomshjemmet mitt, der jeg i dag har kost meg på terassen. Tusen takk for alle kommentarer, jeg har vært elendig på å svare på de i det siste, og det irriterer meg. I dag har jeg blant annet vært opptatt med jobbsøking og søknadsskriving, så det er ikke av latskap at jeg ikke har vært inne på alle de søte bloggene deres! Jeg lover imidlertid å svare på alt og alle i kveld, men nå skal jeg ned til Miriam for å grille laks.
Ønsker alle en trivelig onsdag!

20 kommentarer:

Ida sa...

Lille my er søt, det er du også ;) Høres koselig ut å komme hjem å ta livet rolig på terasen. Grilla laks hørtes foresten veldig godt ut. Kos deg! :)

Kristina sa...

For en søt kjole du hadde! :)

Maria Helene Nilsen sa...

Kjempefine bilder :D Var vel kjempegodt å komme seg hjem da. Håper at det lønnet seg med jobbsøkningen da:)

Ane sa...

SØT kjole :)

Anonym sa...

Men Ingrid, hvor er terrassen deres?! Når forsvant den?

Ingrid sa...

Nina: Haha, noen år siden! Vi måtte fjerne den når vi gravde opp noen ledninger i hagen, og bygde en lav i stedet, mye mer praktisk. Har du ikke sett det!? Vi må virkelig møtes snart;D

Ingunn sa...

utrolig søt kjole, fine bilder!

Michelle sa...

Så søte bilder. ^^

Jeanita Helen sa...

Så kosli:) Var det godt å komme hjem da?:D Skal titte på det vet du;) Ja det er vell et godt tegn:p Takk, men er ikke min header som skulle fikses, jeg prøver å lage en til min vennine:)

Så søt du var:) Og faen for et deilig vær dere har;) Trur jeg må flytte til drammen:P hehe.. Her går jeg fortsatt i skjærf!:( ..
Håper du får en finfin dag snuppa:D

astrid sa...

Jeg leverte på tirsdag jeg! Det gikk veldig fint, egentlig. Men så får jeg en ny en imorgen da... Gah. Men enn så lenge ligger jeg i solen og slacker.

Så fint det ser ut som du har det i Drammen! Jeg kommer og spionerer på deg på Vaffelfuzz!

Jeanette sa...

Kjempe fine bilder av deg :D Du kledde kjempe godt kjolen! :)

Mira sa...

Kjempefint antrekk! Må ha det med i insp. mappen min. Herlig!

Polly sa...

Takk for fine ord om kjolen min. Jeg er veldig glad i den. Oppgaven ble levert til trykking på mandag... Skal hentes og leveres inn i morgen.
Deilig med ferie hjemme på Konnerud?

Anonym sa...

Nei, jeg har ikke vært hjemme hos deg på mange år! Og flyr jo aldri over jordet lenger, så jeg ser sjelden huset ditt :P He he...

Anonym sa...

Aw, så utrolig søtt!

LINA sa...

Finfine bilder :-)

MagnusQtie sa...

Så vidt jeg vet er digitale klær inn, med mye mønster og farger. Fargede solbriller osv.
Også er Tokyo street-style in. Nylon jakker og korte bukser. Håper jeg ikke svarer for sent :)
Kjolen din er søt.

Karoline sa...

Nice outfit baby, og ikke minst: HERLIGE bilder..!! <3

Renate sa...

Herlig søt kjole :-)

anna sa...

Underbar klänning :D !